trein

Social Media zijn een middel, geen doel. Oogst heeft de ervaring en kennis om met een brede set tools en technieken online PR en Social Media campagnes te ondersteunen.

De uitdaging

Bijna elke organisatie experimenteert wel met social media. Vaak is het verstandig om in een eerste stap even een pas op de plaats te maken en te kijken welke initiatieven er al zijn genomen en wat de doelstellingen zijn.

Oogst heeft een pragmatische kijk op Social Media en online PR. We staan aan de basis van het inrichten van kanalen met content, stellen samen een agenda op en helpen om in contact te komen met online doelgroepen. Met maatwerk Social Media Optimalisatie en PR campagnes slaan we een brug naar de communities die je als bedrijf wilt bereiken.

De resultaten worden doorlopend gemonitord en gerapporteerd. Zo zijn er geen verassingen over wat we gaan doen en wat de resultaten zijn. Feedback van medewerkers, klanten en leveranciers helpt om de gekozen strategie bij te sturen.  

Social media door Oogst

Social media kunnen een waardevolle dialoog starten tussen bedrijven en belangengroepen. Ze helpen snel informatie te verspreiden en autoriteit en vertrouwen te bevestigen. Een goede strategie op gebied van social media, begint met nadenken over doelstellingen en de juiste keuzes maken. Wij helpen daar graag bij.

Wil je social media integreren in je online marketing mix? Vraag ons advies via onderstaand formulier.

Categorie: Oogst social media

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:

Marketingfacts-blog Top 10 redenen waarom Google+ een bedreiging vormt voor Facebook

Gisteren heeft Google het nieuwe sociale platform Google+ geïntroduceerd. Google is lang op zoek geweest naar een eigen Social platform en is hierin telkens niet geslaagd. Misschien herinner je je Google Wave of Google Buzz nog, die beiden een stille dood zijn gestorven. Maar is het deze keer wel raak? Heeft Google nu eindelijk goud in handen, en wordt dit een serieuze bedreiging voor Facebook? Het lijkt er wel op….

Lees meer »
frankwatching-blog Top 5 excuses om niets met Facebook te doen

Facebook blijft door de gangen van het Nederlandse bedrijfsleven galmen. Zowel aan de kant van innovatiemanagers als bij marketeers en directie wordt driftig geëxperimenteerd met het opzetten van profielen, fan pages en advertentiecampagnes. Toch blijft een groot deel van het bedrijfsleven twijfelend achter. Zo wordt gezegd dat veel verzekeraars niet sociaal zijn, en lijkt een groot deel van het bedrijfsleven op Facebook maar wat aan te rommelen.

Lees meer »
EMERCE-blog Fashion is Social

Online is fashion de branche bij uitstek waar social media een zeer grote invloed heeft. Vooral vrouwen steken tijdens het online shoppen hun mening niet onder stoelen of banken. Voor fashion retailers biedt dit mogelijkheden die vaak nog niet worden benut.

Lees meer »
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!