vopak

De SEO Content strategie beantwoordt de vragen: op welke zoekwoorden zal ik me moeten richten om voor de belangrijkste onderwerpen relevantie op te bouwen en hoe kunnen we content, gebaseerd op deze zoekwoorden, optimaal toegankelijk maken binnen de website?

Het resultaat is een overzicht van relevante zoekwoorden, gekozen op basis van concurrentie en zoekvolumes en gerangschikt op belang voor de doelgroep.

Deze content wordt optimaal toegankelijk gemaakt via de structuur van de website. Hiermee kan het zoekvolume maximaal worden bereikt, maar het helpt ook om pagina's beter te laten ranken voor de meest competitieve zoekwoorden.

Na een intensieve pilot fase hebben we onverminderd vertrouwen in de expertise van Oogst op het gebied van Google AdWords en Zoekmachine Optimalisatie.De praktische aanpak en down-to-earth mentaliteit passen goed bij de resultaat gedreven organisatie van Hotel Booker. We werken prettig samen vanuit een gemeenschappelijke passie voor online resultaat.

Harrold de Boer, Manager Marketing & Communicatie bij Hotel Booker B.V.

 

SEO Keyword onderzoek voor website optimalisatie

De basis van succes ligt in een grondig keyword onderzoek. Met input van de marketeers, web analytics, Google AdWord-rapportages, on-site search resultaten, websites van concurrenten en synoniemenlijsten worden keywordlijsten gegenereerd.

Met behulp van deze lijsten ontdek je de zoekopdrachten waar veel zoekvolume en relatief weinig concurrentie op bestaat. Ook woorden die zijdelings verband houden met de belangrijkste zoekopdrachten zijn belangrijk: hiermee kun je een thema tot op de bodem uitdiepen en relevantie opbouwen. Goede SEO copywriting zorgt voor pagina’s die voldoende relevantie voor de zoekwoorden bevatten.

Specifieke pagina’s voor de belangrijkste woorden kunnen voor de vindbaarheid een extra zetje in de rug krijgen, wanneer er vanuit andere pagina's naar gelinkt wordt. Dit werkt voor zowel bestaande pagina’s als voor nieuwe pagina’s.

Oogst werkt volgens beproefd stappenplan aan het verbeteren van de organische posities. Content strategie werkt voor zowel nieuwe als bestaande websites. Het resultaat is slim gestructureerde content voor de juiste zoekwoorden, waardoor relevantie en autoriteit voor de juiste thema’s en pagina’s wordt opgebouwd.

Oogst is lid in de Taskforce Search van het IAB en participeert actief in het opstellen van regels en standaarden voor onze branche. SEO van Oogst is gericht op de lange termijn en voldoet aan de richtlijnen van zoekmachines.

Categorie:

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:
Advies nodig? Neem contact op

OHRA Ook OHRA kiest voor Oogst

Verzekeringsmaatschappij OHRA heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes en het verbeteren van de online vindbaarheid van haar website.

Lees meer »
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!