Wij zijn een team van ervaren online professionals die topprestaties leveren op het gebied van online marketing. ROI zit in ons DNA: we beheren online campagnes via Search, Display en Social met de beste expertise en slimme technologie. Daarmee zijn we een partner voor langdurige groei.

pitstop

Over Oogst

"Oogst" vat perfect samen hoe we tegen online marketing aankijken: samen werken aan duurzame groei in resultaat. We wilden een naam die nuchter, kort, Nederlands, doelgericht en positief klinkt. Met een uitstraling van ergens naartoe werken. En dat het resultaat van noeste arbeid wat oplevert.

Oogst heeft wat ons betreft die sterke symbolische waarde. We onderscheiden ons als strategisch partner   met een transparante, sterk rendementgedreven manier van werken. Een adviserende rol en professionele operationele uitvoering gaan meestal hand in hand. Belangrijke diensten zijn zoekmachine marketing, affiliate marketing, conversie-optimalisatie, data-analyse en web analytics.

Als bureau bieden we al bijna 10 jaar professioneel maatwerk voor het verbeteren van de online resultaten. De kracht van Oogst ligt in het nauw samenwerken met het team van onze opdrachtgevers aan complexere online marketing projecten. We werken bij voorkeur voor opdrachtgevers met de ambitie om online te groeien. Het overbrengen van kennis en kunde van online marketing speelt een grote rol. Zaaien en oogsten doe je samen.

Oogst is in 2006 door Nico Maessen en Philip Spaas opgericht onder de naam Search Factory en is gevestigd in Amsterdam.

OHRA

Oogst heeft bewezen van grote toegevoegde waarde te zijn op het gebied van online marketing en heeft bij OHRA uitstekende resultaten geboekt

Esther Elschot, online marketeer bij OHRA

Organisatie en medewerkers

We werken vanuit een gemeenschappelijke ambitie: leidend zijn op het gebied van online campagnes, gebruik van data en advies ten aanzien van online strategie.

Accountmanagement en -strategie wordt verzorgd door onze Client Service Managers. CSM'ers zijn zonder uitzondering doorgegroeid vanuit 'de inhoud' en zeer ervaren in de dagelijkse dynamiek van onze kernmarkten. Web Analytics vormt de rode draad door elk CSM profiel bij Oogst.

De diverse specialismen binnen Oogst komen samen in online campagne teams. We zijn in staat om voor vrijwel iedere branche een team experts samen te stellen. In de praktijk zul je voor de diverse online kanalen direct met de specialisten kunnen sparren. Deze hebben de inhoudelijke kennis van de campagnes en zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse updates, resultaten en optimalisaties.

Het Management Team van Oogst is verantwoordelijk voor strategie, klantrelaties en marketing. De kwaliteit van onze mensen is de belangrijkste pijler onder onze groei. We werken daarom voortdurend aan verbetering van onze organisatie, processen en het kennisniveau van onze medewerkers.

Om onze kennis te delen en te verspreiden spreken we op congressen en seminars en publiceren we regelmatig over onze visie op online marketingvraagstukken en ontwikkelingen. We geloven in kleinschalig, interactief contact met onze doelgroep en verzorgen graag kennissessies over online marketing vraagstukken.

Onze missie

Oogst helpt organisaties topprestaties te leveren op het gebied van online marketing. Dat doen we met advies en uitvoering voor alle online kanalen, in nauwe samenwerking met onze klanten. We vertalen specialistische kennis naar inzichten, een overkoepelende online strategie en een vakkundige uitvoering. Betrouwbaarheid, flexibiliteit en betrokkenheid maken ons de partner voor online groei.

Onze visie

Het leveren van topprestaties op het gebied van online marketing is voor de meeste organisaties een voorwaarde om te groeien. Consumenten en bedrijven gebruiken voor online oriëntatie en aankoop steeds meer online kanalen en dit heeft direct effect op de vorm, inhoud en het rendement van online marketing. In deze steeds complexere omgeving zijn effectieve online marketing en een efficiënte uitvoering daarvan de succesbepalende factoren voor online succes. Hoogekwalificeerde medewerkers, slim gebruik van technologie en focus op toevoegen van kennis en waarde maken Oogst de intelligente partner om dit vorm te geven en uit te voeren.

Meer weten?

*
*
*

Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.

  • Deel deze pagina: