Oogst is sinds 2005 uitgegroeid tot toonaangevend online marketingbureau. We zijn opgericht onder de naam Search Factory. Na ruim 5 jaar dekte deze naam de lading niet meer en werd de naam gewijzigd in Oogst; een naam die onze filosofie als partner voor online groei goed weergeeft. In 2013 is het management team uitgebreid met Arjen Hettinga.

Nico Maessen

Nico Maessen is een van de oprichters van Oogst en heeft zich met 15 jaar ervaring in de media- en uitgeefwereld ontwikkeld tot een specialist in mediastrategie, commercie en resultaatgericht adverteren. Binnen Oogst is hij verantwoordelijk voor General Management, Sales, Marketing en Legal. Nico behaalde een Mastertitel Economie aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Philip Spaas

Oprichter Philip Spaas heeft een achtergrond in de consultancy in onder andere Telecom (KPN), IT en media. Binnen Oogst is hij verantwoordelijk voor General Management, HR, Operations en Finance. Philip heeft de nodige zakelijke bagage om klanten bij te staan in online verbetertrajecten en is verantwoordelijk voor sales en interne processen. Philip behaalde zijn Mastertitel Business Administration aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Arjen Hettinga

Arjen Hettinga is als Client Services Director verantwoordelijk voor de vertaalslag van online strategie naar de diverse specialismen binnen Oogst. Zijn afstudeertraject van de Hogeschool van Amsterdam deed hij bij Oogst en inmiddels stuurt hij een team van online marketeers aan op gebied van Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimization (SEO), Affiliate Marketing, Display Advertising en Social Advertising. Arjen is een gewild spreker en betrokken bij diverse congressen en seminars op het gebied van web analytics en online marketing.

Meer weten?

*
*
*

Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.

  • Deel deze pagina: