BEL ONS: 020 - 7155220

Integrale Online Marketing

We zijn specialisten in het leveren van een consistente online ervaring via owned, earned en paid media. Dat doen we door te werken vanuit  één centraal klantprofiel. We sturen campagnes vanuit één centraal punt aan, op basis van data. Daarnaast bieden we maximale impact met een afgestemde boodschap via alle kanalen: website, display, Google, Social en Email, via de PC, tablet of Mobile.

Mastering the Customer Journey

Bedrijven hebben terecht veel aandacht voor hun klanten. Een mooie website, snelle levering en super service. De communicatie richting doelgroepen is helaas nog al te vaak versnipperd. Regelmatig worden klanten via retargeting massaal blootgesteld aan irrelevante boodschappen en zijn kanalen onderling niet afgestemd op gedrag en koopintentie. Dat levert merkafbreuk en irritatie op, en kost onnodig veel geld.

 

Weg met de silo's

Online kanalen worden nog vaak als silo's ingericht en aangestuurd. Adverteerders vertrouwen op techniek en data van partijen als advertentienetwerken, demand-side platforms en trading desks. De interactie en feedback van consumenten op deze advertenties worden niet gedeeld tussen de verschillende partijen.  Ze stellen daarnaast veelvuldig hun eigen data beschikbaar aan meerdere partijen om de targetingstrategie ten uitvoer te brengen.

 

Het gevolg is een ongecoordineerde, onintelligente manier van online marketing waarbij men via diverse netwerken en media met dezelfde boodschap wordt benaderd. In de praktijk worden consument na aankoop (of afwijzing) van een product of dienst vaak nog wekenlang achtervolgd wordt door allerlei niet-synchroon lopende acquisitiecampagnes.

 

Schaalbare gepersonaliseerde communicatie

Terwijl het ook anders kan: Data Management Platformen (DMP's) bieden je de mogelijkheid klantcontact in lijn te brengen met de customer journey van je klant. Schaalbare, 1 op 1 communicatie, centraal aangestuurd met een consistente boodschap. 

 

Een DMP is de centrale plek om (voornamelijk online) gedragsdata te verzamelen, te gebruiken en beheren. Het grote voordeel is dat het DMP deze data in eigen beheer opbouwt.  Je wordt daarmee in staat gesteld om te werken vanuit een 360 graden klantbeeld, vanuit verschillende databronnen zoals website, CRM en externe data.

 

Op dit moment zijn bijna alle digitale kanalen al op deze manier aan te sturen. En in de toekomst, waarin bijna alle media inclusief TV en Radio, stukje voor stukje digitaal zullen worden, zal het gebruik van DMP's alleen maar toenemen. Een DMP gecombineerd met klantdata als onderdeel van je marketingstrategie, is daarmee een solide fundament voor de toekomst.

 

Moeilijk of duur om te realiseren? Nee, dat hoeft niet. Ook zonder DMP is integraal campagnemanagement mogelijk. We helpen je graag deze technologie en processen te verkennen en een positieve casus te bouwen. 

 

Diensten van Oogst 

Snelle start 

Snel schakelen? Ga direct met ons aan de slag!

SNELLE START

Benieuwd wat wij voor jou kunnen betekenen?

NEEM CONTACT OP