• Affiliatedag2013
    Affiliatedag 2013; Optimaliseer de bijdrage van affiliate marketing 14/05 - Redactie

    Inclusief slides - De jaarlijkse Affiliatedag vindt op 30 mei plaats in de Fabrique in Utrecht. Martijn Staal, Online Strateeg en Analytics Consultant, spreekt namens Oogst over het optimaliseren van de bijdrage van affiliate marketing voor adverteerders.

    Lees meer...
  • Klipfolio-Registered-Partner-200px
    Oogst bundelt krachten met Dashboard expert Klipfolio 25/04 - Redactie

    Nieuwe relatie biedt Oogst klanten real-time business analytics en inzichten via web -en mobiele Klipfolio dashboards.

    Lees meer...
  • lendahand
    Oogst ondersteunt sociaal crowdfunding initiatief Lendahand 18/04 - Redactie

    Online marketing bureau Oogst ondersteunt Lendahand, een sociaal crowdfunding initiatief dat financiering aantrekt voor ondernemers in ontwikkelingslanden, op gebied van online marketing.

    Lees meer...
  • Amsterdam Marketing Challenge-breed
    Oogst partner van Amsterdam Marketing Challenge 26/11 - Redactie

    De faculteitsverenigingen van de Vrije Universiteit en Universiteit van Amsterdam (Aureus en Sefa) organiseren op 30 november de vijfde editie van de Amsterdam Marketing Challenge in De Balie in Amsterdam.

    Lees meer...
  • D-reizen vakantiecheque Olezo
    Reisvergelijker Olezo heeft winnend lot D-reizen affiliate programma 09/10 - Redactie

    Om de affiliates van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode (december-maart) aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates.

    Lees meer...
  • verzekeringssite-blog
    Verzekeringssite.nl kiest voor Oogst 08/12 - Redactie

    Amsterdam, december 2011 – Verzekeringsvergelijker Verzekeringssite.nl heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid. Oogst biedt strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes voor zowel de zorg-als autoverzekering.

    Lees meer...
  • eFinancials2011
    Oogst @ eFinancials 10/10 - Redactie

    Op donderdag 3 november 2011 neemt Oogst deel aan de 2e editie van eFinancials. Online ontwikkelingen bieden de financiële wereld vele mogelijkheden welke besproken worden tijdens het congres. Daarnaast zijn er parallelsessies, vipsessies en volop netwerkmogelijkheden in de lounge. Sprekers van allerlei financiële instellingen en online autoriteiten geven een kijkje in de keuken en delen hun ervaringen en successen, waaronder ook Oogst.

    Lees meer...
  • Logo HotelSpecials
    Hotel Booker kiest voor Oogst 04/10 - Redactie

    Hotel Booker B.V. (bekend van het label HotelSpecials.nl) heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid, strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes en het optimaliseren van de prestaties van de website van HotelSpecials.nl. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van HotelSpecials.nl.

    Lees meer...
  • Google-plus
    Google+ vergroot rol gebruikerswaardering binnen zoekresultaten 11/07 - Redactie

    Nu ook Google een sociaal netwerk heeft gelanceerd, komen zoekresultaten en sociale media-factoren nog dichter bij elkaar in de buurt. Emerce vroeg drie experts wat voor ontwikkeling zij zien op dit gebied in de nabije toekomst.

    Lees meer...
  • EMERCE-blog
    Gebruikersprofielen bij Google zijn crux rondom Google+ 30/06 - Redactie

    Bij de nieuwe sociale Google-dienst Google+, waar gebruikers foto’s, video’s, links en updates met elkaar kunnen delen, zullen gebruikersprofielen bij de zoekmachinegigant steeds belangrijker worden. Emerce vroeg drie experts naar hun inzichten op dit vlak, waaronder Oogst.

    Lees meer...
  • Telraam staand
    Doe de dingen die je goed kunt en leuk vindt 09/06 - Redactie

    HET BESTE ADVIES - Nico Maessen en compagnon Philip Spaas startten een onlinemarketingbedrijf maar werden hier niet gelukkig van. Zij beseften dat ze keuzes moesten gaan maken om te groeien en werden geïnspireerd door het boek From Good to Great van Jim Collins.

    Lees meer...
  • appel_oogst3
    Search Factory wordt Oogst 31/05 - Redactie

    Amsterdam, 31 mei 2011 – Online marketing bureau Search Factory gaat met ingang van 31 mei 2011 verder als Oogst. Met de naamswijziging en rebranding laat het bureau kort en krachtig zien dat het vooral gaat om het behalen van online resultaat. Daarnaast heeft Oogst de afgelopen zes jaar een sterke ontwikkeling doorgemaakt. Ook dekt de term ‘zoekmachine marketing’ niet meer het totale pakket aan dienstverlening.

    Lees meer...
  • appel_oogst3
    Hoe Search Factory Oogst wordt...deel 1 30/05 - Redactie

    De kogel is door de kerk: er komt een nieuwe bedrijfsnaam. Het gevoel dat je bedrijfsnaam niet meer bij je past en je misschien wel een beetje hindert, is in de loop van de tijd gegroeid. Net zolang totdat het sterker was dan de twijfels waarom je het vooral niet moet doen.

    Lees meer...
  • Logo OHRA 2
    OHRA kiest voor Oogst 30/01 - Redactie

    Amsterdam, januari 2011 – Verzekeringsmaatschappij OHRA en Delta Lloyd Bank - beide onderdeel van Delta Lloyd Groep- kiezen per 1 januari voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes. Oogst ondersteunt OHRA bij haar activiteiten op het vlak van zoekmachine marketing.

    Lees meer...
  • longtail
    Longtail SEA Strategie 30/12 - Redactie

    Binnen zoekmachine marketing is de longtail sinds enkele jaren een veel terugkerend onderwerp van discussie. Een longtail beschrijft een groot aantal keywords dat individueel weinig verkeer oplevert (en dus niet interessant genoeg is om apart tijd en energie in te steken), maar bij elkaar een groot deel van de kliks en conversies op kan leveren. Voorstanders menen dat longtail strategieën een voorwaarde zijn om succesvol te kunnen zijn in sterk concurrerende markten. Je benadert er een meer ‘conversiegericht’ publiek mee. Volgens tegenstanders is de bijdrage van een longtail strategie echter beperkt en zorgt het alleen maar voor hogere kosten.

    Lees meer...

Categorie: Oogst nieuws

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:
Advies nodig? Neem contact op

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!