5 redenen om nu naar Universal Analytics over te stappen

Voor nieuwe gebruikers is Universal Analytics al standaard, en uit bijvoorbeeld de Twinkle Retail Top 100 zijn inmiddels dertien organisaties overgestapt van de ‘oude’ Analytics versie naar Universal Analytics.

Wanneer is het voor jouw organisatie zinvol om over te stappen? En in welke gevallen is migratie (nog) niet wenselijk? 

Oogst geeft je 5 redenen om nú naar Universal Analytics over te stappen 

bekijk de case »
Universal Analytics
Oogst spreekt op MIE: Van Big Data naar Online Conversie

Het Marketing Insights & Big Data Event (MIE) is het event waar het allerlaatste op gebied van marketing & marketing intelligence gepresenteerd wordt. Ook Oogst deelt haar specialistische kennis van Big Data & Digital Analytics via een sessie. Arjen Hettinga spreekt over ‘Meer conversies en hogere klantwaarde met klantdata en online gedrag’. 

Oogst-Spreken en kennis delen
Actuele Must-Read artikelen

 Wist je dat Google gebruikers informatie meeneemt in hun advertenties? Hoe ver zijn we eigenlijk met online personalisatie? En wat houdt SEO in, in 2014? En onderzoek toont aan dat mannen meer online shoppen onder werktijd dan vrouwen, verrast je dat?

Elke maand selecteren onze online online marketeers artikelen over online marketing die je als e-commerce manager gelezen moet hebben.

bekijk de case »
Must reads - krant
Hangout: Stel je SEO rankings veilig; anticipeer op Penguin

Is het organische verkeer van jouw website sinds mei drastisch teruggelopen? Zijn de posities op de belangrijkste zoekwoorden extreem gedaald? En heb jij de afgelopen jaren aan linkbuilding gedaan? Misschien ben je dan wel geraakt door de Penguin! Bekijk dan de Oogst Hangout en ontvang het 6 stappen plan!

bekijk de case »
Google - Penguin recovery
Breaking: Demografische segmentatie in Google Analytics

Dinsdag 1 oktober 2013, 18 uur NL tijd (9 uur in Mountain View) startte het summit met de eerste aankondigingen. Met de uitbreiding van Google Analytics met demografische data, het beschikbaar komen van cross device metingen en krijgen van inzicht in de impact van bannercampagnes als hoogtepunten van de eerste sessie.

bekijk de case »
Universal Analytics
Enhanced Campaigns: Google stelt mobiel centraal

Google heeft met Enhanced Campaigns een belangrijke verandering aangekondigd binnen AdWords.

Kort gezegd kunnen adverteerders hiermee vanuit één campagne hun doelgroep bereiken via de Google zoekmachine op alle devices, regio’s en tijdstippen.

bekijk de case »
Google enhanced-adwords
HotelSpecials.nl oogst resultaat

Hotel Booker kiest voor Search van Oogst. Lees hier verder

Oogst biedt onder andere de volgende diensten:

bekijk de case »
HotelSpecials
online vindbaarheid

Oogst optimaliseert ONVZ.nl voor een beter online resultaat

Oogst biedt onder andere de volgende diensten:

 

bekijk de case »
onvz-SEO
resultaat uit search

OHRA heeft gekozen voor Search van Oogst.

Oogst biedt onder andere de volgende diensten:

 

bekijk de case »
OHRA
appel_oogst3

Oogst Online

Oogst staat voor samen online ondernemen. We werken hard aan de vindbaarheid en de online prestaties van onze opdrachtgevers. Professioneel, betrokken en volgens een succesvolle methode. Meer »

klantenlogos

Onze opdrachtgevers

We zijn voor wie we werken. Oogst werkt voor opdrachtgevers met dezelfde ambitie om te groeien als wij. Elke opdracht is uniek maar veel situaties zijn vergelijkbaar. Meer »

vopak

Onze expertise

Oogst biedt een full service dienstenpakket voor een beter resultaat uit alle online activiteiten. Een overzicht van wat we doen: