Telraam liggend

In deze praktische workshop wordt aan de hand van theorie en praktische oefeningen uitgelegd wat de belangrijkste succesfactoren en valkuilen van Google AdWords zijn. De workshop kan zowel voor beginners als voor gevorderden worden gegeven. Indien gewenst kan er worden afgerond met een GAP examen (Google AdWords Professional).

Voor wie?

  • Online marketeers
  • Product managers

Doelstellingen van de workshop Google AdWords:

  • Inzicht in de werking van Google AdWords
  • Kunnen opzetten van een nieuwe AdWords account
  • Op kunnen zetten van een meet- en rapportagesysteem en de resultaten kunnen analyseren
  • Kunnen optimaliseren aan de hand van de resultaten

Programma

  • De werking van Google AdWords
  • Een account aanmaken
  • Zoekwoorden selecteren
  • Advertenties schrijven die werken
  • Accountprestaties verbeteren
  • AdWords en Google Analytics
  • Het inhoudsnetwerk van Google
  • ROI verbeteren
  • Do's en dont's

De workshops worden zowel in Pand Noord als op locatie gegeven. Geen organisatie is hetzelfde, op verzoek kan een maatwerkprogramma worden samengesteld.

Wil je meer weten over onze trainingen, vul dan onderstaand formulier in.

Categorie: Oogst Google AdWords training workshop SEA

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!