Oogst levert resultaat binnen specialistische online vakgebieden die zonder uitzondering van groot belang zijn voor onze opdrachtgevers. We voeren online campagnes, meten, verbeteren en adviseren.

Durf-groot-te-denkXS

Online Marketing

Onze specialiteit is het voeren van integrale, ROI gedreven campagnes op het hoogste niveau. We bevinden ons al jaren aan het front van online marketing en we hebben een duidelijke visie over hoe online kansen benut kunnen worden.

Onze diensten omvatten effectieve AdWords en Display campagnes, SEO, affiliateprogramma's en natuurlijk online marketing advies. We sluiten daarmee aan bij de mogelijkheden van je organisatie. Soms betekent dat een volledige campagne inrichten en soms ondersteunen we onze opdrachtgevers op onderdelen.

Meer over online marketing

Data & Web Analytics

We zijn gek op data. Behalve het verzamelen van zuivere data bieden we inzichten voor de inzet van alle betaalde, eigen en sociale media. Door gedetailleerd te meten kunnen we precies aangeven wat werkt, wat niet en hoe we het bereik en effectiviteit van campagnes kunnen verbeteren.

Meer over Data & Web Analytics

Strategie en Groei

Onze toegevoegde waarde gaat verder dan uitvoering. We helpen onze opdrachtgevers bij het maken van keuzes en het opstellen van een lange termijn aanpak die werkt.

We adviseren op basis van concrete vraagstukken maar ook als tijdelijk verlengstuk van de marketingafdeling, bijvoorbeeld door detachering van één of meerdere specialisten. Hiermee kruipen we dicht op onze opdrachtgevers leveren een waardevolle bijdrage aan resultaat, organisatie en processen.

Typische vraagstukken die we in de praktijk tegenkomen:

  • Hoe verlaag in mijn Cost Per Sale zonder teveel salesvolume in te leveren?
  • Wat is mijn online concurrentiepositie?
  • Hoe kom ik aan zuivere en actuele rapportages over de prestatuies op het gebied van online marketing?
  • Hoe speel ik in op de snelle groei van mobiel internet en smartphonegebruik?
  • Hoe stimuleer ik online cross selling?
  • Welke rol spelen affiliates en kortingssites nu echt in het aankoopproces?
  • Hoe stem ik de diverse online kanalen op elkaar af?
  • Hoe gebruik ik CRM data om de online ervaring te personaliseren?
Meer over strategie en groei

Meer weten?

*
*
*

Let op! U heeft de in rood gemarkeerde velden onjuist of onvolledig ingevuld.

  • Deel deze pagina: