appel_oogst3

Elk bedrijf of situatie is natuurlijk anders. Toch komen we vaak dezelfde situaties tegen waaruit we hebben kunnen leren. Bijvoorbeeld een restyling van een website, het reviewen en verbeteren van een complexe AdWords campagne of een conversie optimalisatietraject. Een aantal voorbeelden staan hieronder als case beschreven.

Cases

  • Verbeterde online vindbaarheid voor Hotel Booker

    Hotel Booker B.V. (bekend van het label HotelSpecials.nl) heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst als partner voor het verbeteren van de online vindbaarheid, strategische ondersteuning bij het beheer van de Google AdWords Campagnes en het optimaliseren van de prestaties van de website van HotelSpecials.nl. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van HotelSpecials.nl.

    Lees meer...
  • SEO migratie voor ONVZ

    Uitdaging: Bewaak de organische optimalisatie tijdens de ontwikkelfase van de nieuwe website en voorkom een dip in verkeer uit zoekmachines door de migratie voor zoekmachines te optimaliseren.

    Resultaat: Een technisch en inhoudelijk geoptimaliseerde website die achteraf nauwelijks meer gecorrigeerd hoefde te worden. De migratie heeft geen noemenswaardige dip in traffic of vindbaarheid opgeleverd.

    Lees meer...
  • Verzekeringssite.nl kiest voor Oogst

    Deze samenwerking betekent opnieuw een versterking van de positie van Oogst binnen de financiële dienstverlening online.

    Lees meer...
  • De leerweg van NCOI

    De commerciële opleidingsmarkt in Nederland is allesbehalve transparant. De vele aanbieders tuimelen over elkaar en ook steeds meer hogescholen en universiteiten  proberen een graantje opleidingen mee te pikken. Hoe krijg je je kop boven dit maaiveld? NCOI zette alles op alles.

    Lees meer...
  • OHRA Oogst online succes

    Verzekeringsmaatschappij OHRA heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes en het verbeteren van de online vindbaarheid van haar website.

    Lees meer...
  • SEO en SEA voor NCOI

    Uitdaging: Bewaak de organische optimalisatie tijdens de ontwikkelfase van de nieuwe website en voorkom een dip in verkeer uit zoekmachines door de migratie voor zoekmachines te optimaliseren.

    Resultaat: Een technisch en inhoudelijk geoptimaliseerde website die achteraf nauwelijks meer gecorrigeerd hoefde te worden. De migratie heeft geen noemenswaardige dip in traffic of vindbaarheid opgeleverd.

    Lees meer...
  • Affiliate marketing voor Kleertjes.com

    Uitdaging: het succesvol opzetten van het affiliate kanaal, waarbij kannibalisatie op andere kanalen minimaal is.

    Resultaat: Oogst heeft een succesvol affiliate programma neergezet waarmee substantieel additioneel salesvolume wordt gegenereerd.

    Lees meer...

Categorie: referenties Oogst

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:
Advies nodig? Neem contact op

OHRA Ook OHRA kiest voor Oogst

Verzekeringsmaatschappij OHRA heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes en het verbeteren van de online vindbaarheid van haar website.

Bekijk de case »
onvz-case SEO migratie voor ONVZ

Uitdaging: Bewaak de organische optimalisatie tijdens de ontwikkelfase van de nieuwe website en voorkom een dip in verkeer uit zoekmachines door de migratie voor zoekmachines te optimaliseren. Resultaat: Een technisch en inhoudelijk geoptimaliseerde website die achteraf nauwelijks meer gecorrigeerd hoefde te worden. De migratie heeft geen noemenswaardige dip in traffic of vindbaarheid opgeleverd.

Bekijk de case »
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!