Verzekeringsmaatschappij OHRA heeft gekozen voor online marketing bureau Oogst voor het beheren van haar zoekmachine advertentiecampagnes en het verbeteren van de online vindbaarheid van haar website.

Logo OHRA 2

In de zomer van 2010 startten verzekeraar OHRA en online marketing bureau Oogst hun samenwerking. OHRA heeft als totaalverzekeraar ruim 800.000 klanten en is het onderdeel van de Delta Lloyd Groep. OHRA is een verzekeringsmaatschappij die rechtstreeks online met de klant zaken doet, zonder tussenkomst van een tussenpersoon. De initiële vraag van OHRA kwam voort uit een website restyling traject. Hieruit is een vruchtbare samenwerking ontsproten op het gebied van online vindbaarheid en performance verbetering.

Toegevoegde waarde

Esther Elsschot, online marketeer bij OHRA: "OHRA heeft gekozen voor online marketing van Oogst. Na de geslaagde migratie zijn we aan de slag gegaan om de organische posities voor onze belangrijkste producten te verbeteren. Met een mix van advies en uitvoering is dit goed gelukt. 

Ook heeft Oogst met een gestructureerde aanpak van SEA in relatief korte tijd de resultaten voor OHRA behoorlijk verbeterd. Samen met OHRA's online team zijn aanzienlijk meer conversies tegen minder budget gerealiseerd voor de belangrijkste productcategorieën. Het dagelijkse contact en heldere rapportage sluiten daarbij uitstekend aan bij onze interne organisatie.

Daarnaast ondersteunt Oogst op het gebied van meten, verbeteren en met workshops om de interne kennis aan te laten sluiten bij de online ambities. Oogst heeft bewezen van grote toegevoegde waarde te zijn op het gebied van online marketing en heeft bij OHRA uitstekende resultaten geboekt."

  • Deel deze pagina: