BEL ONS: 020 - 7155220

Oogst weer eerste in Emerce 100

NIEUWSUPDATE
post image

07-04-2017

Oogst scoort in twee rubrieken van de Emerce 100 maar liefst vijf sterren: een eerste plaats en een gedeelde tweede plek. In de categorie Analytics & Optimalisatie bureaus en Digital marketing bureaus scoort Oogst vijf sterren, een mooie beloning voor het Oogst team en de ontwikkeling die het afgelopen jaar is doorgemaakt.

 

De Emerce 100 is een onderzoek naar het imago en de prestaties van leveranciers van diensten in de marketingbranche, onder beslissers op het gebied van online marketing, ICT en e-business. Het onderzoek wordt door Motivation uitgevoerd onder ruim 50.000 lezers van Emerce over 494 bedrijven. Het totale overzicht is te vinden op emerce.nl.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Oogst scoort bijzonder hoog in het door Motivaction uitgevoerde onderzoek, evenals in 2016, maar liefst in twee categorieën. In beide categorieën is Oogst fors in de ranglijst gestegen: in 2016 was nog sprake van een tweede resp. vierde positie. Oogst scoorde wederom hoog op de dimensies kennis/knowhow, prijs/kwaliteit en betrouwbaarheid in beide categorieën.

Voor oprichters Philip Spaas en Nico Maessen zijn deze scores een mijlpaal en een bevestiging van de groei van Oogst, dat sinds 2016 onderdeel is van Oxyma. Oxyma is een unieke combinatie van elkaar aanvullende bedrijven die samen en groot deel van de customer journey kunnen beheersen.

 

Oxyma scoort in vijf categorieën 

 

Alle onderdelen van Oxyma scoorden goed in deze editie. Maar liefst vier eerste plekken en een gedeelde tweede plaats. Eerste plekken werden aanvullend op Oogst veroverd door Oxyma-onderdelen aFrogleap (Mobile), Your Social (Social Media & Content) en Oxyma  (E-mailmarketing). 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Over Oogst

 

Oogst is een Digital Marketingbureau met een sterke focus op het gebruik van klantdata. Online kanalen als Search, Display, Social en Affiliate worden hiermee effectief beheerd maar ook op strategisch niveau biedt Oogst een bewezen aanpak om digitale groei goed te begeleiden. Analytics en datamanagement oplossingen zijn een bewezen specialiteit van Oogst. Oogst werkt voor nationale en internationale klanten als de Goede Doelen Loterijen, HEMA, Suitsupply, OHRA, SAS, de Nederlandse Spoorwegen en Mazda.