BEL ONS: 020 - 7155220

Kickstart je DMP traject!

WHITEPAPER

20-12-2016

Succesvolle bedrijven geven actief vorm aan customer journeys in plaats van te reageren op touchpoints. Maar hoe zorg je ervoor dat je klanten die gepersonaliseerde ervaring kan bieden? Het antwoord ligt in het centraal aansturen van media op basis van relevante klantinformatie en logische klantcontactstrategieën: van een centraal Data Management Platform.

 

Oogst organiseerde op 6 december 2016 in filmmuseum Eye in Amsterdam een Seminar over Data Management Platforms en Customer Journeys. Sprekers van Holland Consulting Groep, Relay42, Nederlandse Spoorwegen, Adobe, Tealium en Oogst deelden succesvolle praktijkcases en gaven praktische tips over hoe je een succes maakt van je Data Management Platform. Bekijk de impressie van het seminar.

 

Naar aanleiding van het event hebben we een whitepaper op een rijtje gezet hoe jij je DMP traject een kickstart geeft.

 

In het paper kun je lezen:

  • Wat een Data Management Platform is en wat je ermee kan.
  • Hoe je het beste kan starten.
  • Wat de learnings en factoren zijn voor een succesvol traject.

 



Complete whitepaper lezen? Download de pdf!

.
.

Op de hoogte blijven van het nieuws en interessante artikelen over online marketing?

Schrij je in voor onze nieuwsbrief.