Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Team Oogst succesvol bij Skyradiorun 2014
07-10-2014 door Nico Maessen

Hoe word je succesvol in zoekmachine optimalisatie (SEO) en search advertising (SEA)? Tijdens het Search Congres krijg je hierop het antwoord. Na afloop ben je helemaal bij op het gebied van Search Marketing. O... Lees meer...

Masterclass bij Marcus Evans Consumer Insights & Analytics event
02-10-2014 door nico maessen

Op de laatste dinsdag van september hebben we het team van Oogst bedankt voor het harde werken aan resultaat van onze klanten met een ballonvaart. Een geweldige ervaring op een bijzonder mooie avond! Lees meer...

AdWords wijzigt exact en phrase matching
08-9-2014 door Nico Maessen

Voor het tiende jaar liep Team Oogst de SkyRadio Run. Ook deze editie pakte goed uit met een 5e plek in het klassement voor teams! Lees meer...

  • Deel deze pagina: