Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Waarom Social niet mag ontbreken in je marketingstrategie
08-10-2015 door Rianne van Koot & Sarah Marouan

Het is Amsterdam eWeek. Oogst bezocht The Facebook Conference in Pakhuis de Zwijger; vooral omdat wij ons lange tijd hebben afgevraagd in hoeverre social media kan bijdragen aan het daadwerkelijk realiseren van... Lees meer...

Customer Match in Adwords: target je meest waardevolle klanten
01-10-2015 door Rianne van Koot

Na Facebook en Twitter, komt ook Google zeer binnenkort met functionaliteit om specifieke campagnes gericht op bestaande relaties op te zetten. Extreem waardevol, omdat de meest waardevolle klanten dan apart te... Lees meer...

Instagram Advertising: 5 prangende vragen
28-9-2015 door Willem-Jan van Amerongen

2,8 Miljard dollar. Dat is wat Instagram  volgens Emarketer wereldwijd aan advertentie-inkomsten moet gaan opbrengen in 2017. En voor iedereen die staat te springen om bij te dragen aan deze hoge ... Lees meer...

  • Deel deze pagina: