Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Team Oogst succesvol bij Skyradiorun 2014
08-9-2014 door Nico Maessen

Voor het tiende jaar liep Team Oogst de SkyRadio Run. Ook deze editie pakte goed uit met een 5e plek in het klassement voor teams! Lees meer...

Masterclass bij Marcus Evans Consumer Insights & Analytics event
25-8-2014 door Nico Maessen

Van 10 tot en met 12 september vindt in Amsterdam de 7e editie van de Marcus Evans conferentie 'Consumer Insights & Analytics' plaats.  Lees meer...

AdWords wijzigt exact en phrase matching
19-8-2014 door Nico Maessen

Vanaf eind september zullen exact en phrase matching veranderen binnen AdWords. Hoewel de termen en matchtypes blijven bestaan, is vanaf eind september 'sterk gelijkende varianten opnemen' de standaard matching... Lees meer...

  • Deel deze pagina: