Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

De toekomst van de Google resultatenpagina
21-4-2015 door Redactie

Tijdens het Searchmarketing Expo (SMX) in San Jose begin maart, presenteerde Dr Pete een gids voor de veranderende wijzigingen op de resultatenpagina van Google.  Lees meer...

Cookiewet: regels en richtlijnen
08-4-2015 door Nico Maessen

Op 3 februari 2015 is de Telecommunicatiewet (ook wel de cookiewet genoemd) aangenomen door de Eerste Kamer. Het plaatsen van Google Analytics cookies is, in tegenstelling tot de eerdere versie van de wet,... Lees meer...

Upgraded URLs: Krijg meer inzicht in je AdWords advertenties
17-3-2015 door Rianne van Koot

Google heeft aangekondigd dat er in Google AdWords een snellere en betere manier komt voor het beheer en het volgen van belangrijke informatie uit Adwords klikken. Zij introduceert Upgraded URLs. Lees meer...

  • Deel deze pagina:
Advies nodig? Bel 020-7155220 of  Neem contact op