Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Business Goes Social: Viva la Revolucion!?
18-6-2015 door Joris Wijte

De digitale revolutie is voor veel personen een zegen. Het bijhouden van continue innovatie en creatie is voor de early adopters onder ons min of meer een sport geworden. Voor veel bedrijven en haar bestuurders... Lees meer...

Oogst op Google Analytics Summit 2015 – win een Google Cardboard!
15-6-2015 door Olaf Veltmeijer

Op 9 en 10 juni 2015 werd de  Google Analytics Summit in San Francisco gehouden, waar alle nieuwe features van Google Analytics openbaar worden gemaakt. Namens Oogst was Olaf Veltmeijer aanwezi... Lees meer...

Kom naar GAUC 2015 met korting van Oogst
08-6-2015 door Nico Maessen

Google Analytics staat centraal tijdens de Google Analytics User Conference (GAUC) op 16 en 17 juni in Amsterdam. Tijdens dit tweedaagse event delen de Google gecertificeerde Analytics Partners hun kennis en er... Lees meer...

  • Deel deze pagina: