Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Inzichten en quick wins: Google Analytics User Conference 2014
20-6-2014 door Nico Maessen

Op 17 en 18 juni werd door de selecte groep door Google gecertificeerde Analytics Partners de Google Analytics User Conference (GAUC) georganiseerd. Oogst droeg bij met een aantal expert sessies en direct toepa... Lees meer...

Verslag Google Analytics Summit: Data in action
03-6-2014 door Jorn Vriend

Namens Oogst was ik vorige week in San Francisco voor de jaarlijkse Google Analytics Summit; het event waar - zoals gebruikelijk - de nieuwste productlaunches en -features worden aangekondigd, exclusief voor Go... Lees meer...

De toekomst van linkbuilding: linkbuilden zonder verwijzingen
02-6-2014 door Jordi Gomez

Links zijn nog altijd een zwaarwegende factor bij het behalen van een hoge positie in de zoekresultaten. Google streeft er echter naar om het algoritme minder afhankelijk te laten worden van links door andere s... Lees meer...

  • Deel deze pagina: