Marktleider bol.com heeft online marketing bureau Oogst het beheer van haar Google advertentiecampagnes toevertrouwd. Dit is de conclusie van een testperiode waarin klinkende resultaten zijn behaald. Oogst zal in dit traject nauw samenwerken met het online marketingteam van bol.com.

bol.com poppetje

Ellen den Ouden, Senior Online Marketeer bij bol.com: "Soms kan een extra paar ogen op een campagne verfrissend werken. Daarom schakelden we voor een AdWords campagne Oogst in. Zij keken eens kritisch naar de AdWords campagne voor onze categorie speelgoed. Over het resultaat dat we met de vernieuwde campagne wisten te bereiken, waren we enthousiast. Nóg meer klanten wisten de weg naar onder meer onze knuffels, bordspellen en loopfietsjes te vinden. Daarom besloten we om samen met Oogst ook andere AdWords campagnes te optimaliseren. Oogst heeft ons overtuigd met resultaat en is een professionele en prettige partner om mee samen te werken."

Oogst onder indruk van uitreiking KidsRights Kindervredesprijs
19-11-2014 door Nico Maessen

Tijdens de uitreiking van de Kindervredesprijs 2014  op dinsdag 18 november ontving winnares Neha Gupta uit handen van Bisschop Desmond Tutu en in aanwezigheid van Koning Willem-Alexander de Kin... Lees meer...

Reisbranche affiliates: word groot, zoek je niche of ga naar huis
14-11-2014 door Rico Stuijt

De afgelopen jaren is duidelijk geworden dat de macht in de reisbranche naar consumenten verschuift. Iets wat steeds meer vorm krijgt. Benieuwd welke invloeden dit voor de travelbranche, touroperators en publis... Lees meer...

Lokale marketing op Facebook: 8 vragen over Local Awareness Ads
30-10-2014 door Melinda van den Brink

Deze maand  kondigde  Facebook een nieuwe manier van adverteren aan: Local Awareness Ads. Local Awareness Ads zijn advertenties, gericht op het bereiken van zoveel mogelijk mensen binnen een b... Lees meer...

  • Deel deze pagina: