Om de affiliates van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode (december-maart) aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates.

D-reizen vakantiecheque Olezo

Naast een additionele vroegboek vergoeding werd ook een extra actie ingezet. Elke verkoop via het affiliate kanaal werd beloond met een zogenaamd vakantielot. De winnaar van deze loterij werd reisvergelijker en D-reizen affiliate Olezo en zij ontvingen uit handen van Fleur Zuurbier, online marketeer bij D-reizen een vakantiecheque ter waarde van € 2000,-

De actiecampagne is onderdeel van de transformatie die het D-reizen affiliate programma heeft doorgemaakt. In samenwerking met Oogst heeft D-reizen er vorig jaar voor gekozen om het al actieve affiliate programma met een select aantal affiliatenetwerken te herstarten. Ook werd het programma in overleg met enkele grote affiliates inhoudelijk aangepast om het optimaal te laten aansluiten op de behoeften van affiliates. Belangrijke uitkomst van deze afstemming was oa. het optimaliseren van datafeeds, het opzetten van actiematige campagnes en het ondersteunen van affiliates bij hun SEO activiteiten.

Ronald Bloemhoff, eigenaar Olezo: "Dit soort extra's zijn dingen die affiliate marketing zo leuk maken. Hieruit blijkt waardering naar de publishers. Bij deze wil ik D-reizen en Oogst dan ook bedanken voor de prettige samenwerking en uiteraard voor de reischeque. Bij D-Reizen is er meer dan genoeg keus om een mooie vakantie uit te zoeken."

Mede dankzij de inzet van alle affiliates heeft D-reizen in samenwerking met online marketing bureau Oogst een sterke groei in de affiliate marketing resultaten kunnen realiseren. Gezien het succes van het D-reizen affiliate programma is besloten om de actiecommissie te verlengen. Affiliates kunnen zich voor het programma aanmelden bij Tradetracker, Daisycon en Affilinet.

Oogst onder indruk van uitreiking KidsRights Kindervredesprijs
19-11-2014 door Nico Maessen

Tijdens de uitreiking van de Kindervredesprijs 2014  op dinsdag 18 november ontving winnares Neha Gupta uit handen van Bisschop Desmond Tutu en in aanwezigheid van Koning Willem-Alexander de Kin... Lees meer...

Reisbranche affiliates: word groot, zoek je niche of ga naar huis
14-11-2014 door Rico Stuijt

De afgelopen jaren is duidelijk geworden dat de macht in de reisbranche naar consumenten verschuift. Iets wat steeds meer vorm krijgt. Benieuwd welke invloeden dit voor de travelbranche, touroperators en publis... Lees meer...

Lokale marketing op Facebook: 8 vragen over Local Awareness Ads
30-10-2014 door Melinda van den Brink

Deze maand  kondigde  Facebook een nieuwe manier van adverteren aan: Local Awareness Ads. Local Awareness Ads zijn advertenties, gericht op het bereiken van zoveel mogelijk mensen binnen een b... Lees meer...

  • Deel deze pagina: