Om de affiliates van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode (december-maart) aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates.

D-reizen vakantiecheque Olezo

Naast een additionele vroegboek vergoeding werd ook een extra actie ingezet. Elke verkoop via het affiliate kanaal werd beloond met een zogenaamd vakantielot. De winnaar van deze loterij werd reisvergelijker en D-reizen affiliate Olezo en zij ontvingen uit handen van Fleur Zuurbier, online marketeer bij D-reizen een vakantiecheque ter waarde van € 2000,-

De actiecampagne is onderdeel van de transformatie die het D-reizen affiliate programma heeft doorgemaakt. In samenwerking met Oogst heeft D-reizen er vorig jaar voor gekozen om het al actieve affiliate programma met een select aantal affiliatenetwerken te herstarten. Ook werd het programma in overleg met enkele grote affiliates inhoudelijk aangepast om het optimaal te laten aansluiten op de behoeften van affiliates. Belangrijke uitkomst van deze afstemming was oa. het optimaliseren van datafeeds, het opzetten van actiematige campagnes en het ondersteunen van affiliates bij hun SEO activiteiten.

Ronald Bloemhoff, eigenaar Olezo: "Dit soort extra's zijn dingen die affiliate marketing zo leuk maken. Hieruit blijkt waardering naar de publishers. Bij deze wil ik D-reizen en Oogst dan ook bedanken voor de prettige samenwerking en uiteraard voor de reischeque. Bij D-Reizen is er meer dan genoeg keus om een mooie vakantie uit te zoeken."

Mede dankzij de inzet van alle affiliates heeft D-reizen in samenwerking met online marketing bureau Oogst een sterke groei in de affiliate marketing resultaten kunnen realiseren. Gezien het succes van het D-reizen affiliate programma is besloten om de actiecommissie te verlengen. Affiliates kunnen zich voor het programma aanmelden bij Tradetracker, Daisycon en Affilinet.

De toekomst van de Google resultatenpagina
21-4-2015 door Redactie

Tijdens het Searchmarketing Expo (SMX) in San Jose begin maart, presenteerde Dr Pete een gids voor de veranderende wijzigingen op de resultatenpagina van Google.  Lees meer...

Cookiewet: regels en richtlijnen
08-4-2015 door Nico Maessen

Op 3 februari 2015 is de Telecommunicatiewet (ook wel de cookiewet genoemd) aangenomen door de Eerste Kamer. Het plaatsen van Google Analytics cookies is, in tegenstelling tot de eerdere versie van de wet,... Lees meer...

Upgraded URLs: Krijg meer inzicht in je AdWords advertenties
17-3-2015 door Rianne van Koot

Google heeft aangekondigd dat er in Google AdWords een snellere en betere manier komt voor het beheer en het volgen van belangrijke informatie uit Adwords klikken. Zij introduceert Upgraded URLs. Lees meer...

  • Deel deze pagina:
Advies nodig? Bel 020-7155220 of  Neem contact op