Om de affiliates van het D-reizen affiliate programma in de vroegboekperiode (december-maart) aan te zetten tot extra activiteiten, organiseerde D-reizen een incentive onder haar affiliates.

D-reizen vakantiecheque Olezo

Naast een additionele vroegboek vergoeding werd ook een extra actie ingezet. Elke verkoop via het affiliate kanaal werd beloond met een zogenaamd vakantielot. De winnaar van deze loterij werd reisvergelijker en D-reizen affiliate Olezo en zij ontvingen uit handen van Fleur Zuurbier, online marketeer bij D-reizen een vakantiecheque ter waarde van € 2000,-

De actiecampagne is onderdeel van de transformatie die het D-reizen affiliate programma heeft doorgemaakt. In samenwerking met Oogst heeft D-reizen er vorig jaar voor gekozen om het al actieve affiliate programma met een select aantal affiliatenetwerken te herstarten. Ook werd het programma in overleg met enkele grote affiliates inhoudelijk aangepast om het optimaal te laten aansluiten op de behoeften van affiliates. Belangrijke uitkomst van deze afstemming was oa. het optimaliseren van datafeeds, het opzetten van actiematige campagnes en het ondersteunen van affiliates bij hun SEO activiteiten.

Ronald Bloemhoff, eigenaar Olezo: "Dit soort extra's zijn dingen die affiliate marketing zo leuk maken. Hieruit blijkt waardering naar de publishers. Bij deze wil ik D-reizen en Oogst dan ook bedanken voor de prettige samenwerking en uiteraard voor de reischeque. Bij D-Reizen is er meer dan genoeg keus om een mooie vakantie uit te zoeken."

Mede dankzij de inzet van alle affiliates heeft D-reizen in samenwerking met online marketing bureau Oogst een sterke groei in de affiliate marketing resultaten kunnen realiseren. Gezien het succes van het D-reizen affiliate programma is besloten om de actiecommissie te verlengen. Affiliates kunnen zich voor het programma aanmelden bij Tradetracker, Daisycon en Affilinet.

Business Goes Social: Viva la Revolucion!?
18-6-2015 door Joris Wijte

De digitale revolutie is voor veel personen een zegen. Het bijhouden van continue innovatie en creatie is voor de early adopters onder ons min of meer een sport geworden. Voor veel bedrijven en haar bestuurders... Lees meer...

Oogst op Google Analytics Summit 2015 – win een Google Cardboard!
15-6-2015 door Olaf Veltmeijer

Op 9 en 10 juni 2015 werd de  Google Analytics Summit in San Francisco gehouden, waar alle nieuwe features van Google Analytics openbaar worden gemaakt. Namens Oogst was Olaf Veltmeijer aanwezi... Lees meer...

Kom naar GAUC 2015 met korting van Oogst
08-6-2015 door Nico Maessen

Google Analytics staat centraal tijdens de Google Analytics User Conference (GAUC) op 16 en 17 juni in Amsterdam. Tijdens dit tweedaagse event delen de Google gecertificeerde Analytics Partners hun kennis en er... Lees meer...

  • Deel deze pagina: