UN_Plaza

De manier waarop met name Google tot haar resultaten komt is de afgelopen jaren behoorlijk veranderd. Niet alleen vanwege een veranderende waardering van traditionele data maar ook andere content speelt een steeds belangrijkere rol.

De zoekresultaten zijn inmiddels doorspekt met nieuws, kaarten, Twitter en Facebook updates en andere sociale media en dit blijft veranderen. Zoekmachine optimalisatie blijft hier op inspelen.

Het zoeklandschap verandert snel en wij vinden dat de manier waarop SEO wordt ingezet mee moet veranderen. SEO kan zodra het strategisch en met lange termijn visie wordt ingezet betere resultaten opleveren dan betaalde campagnes. Als je twijfelt aan het resultaat van je huidige SEO activiteiten dan is het misschien tijd om eens met ons te praten.

SEO (search engine optimization) werkwijze

SEO is een combinatie van technisch en inhoudelijk optimaliseren van je website en het opbouwen van populariteit en autoriteit van je website.

Een eerste stap is een SEO advies waarmee we ervoor zorgen dat de website technisch geoptimaliseerd wordt. We geven deze aanbevelingen in de vorm van een uitgebreide analyse en een praktisch en compleet advies. Zodra deze aanbevelingen zijn doorgevoerd wordt de aanwezige content goed geïndexeerd.

De keuze om Oogst in te zetten voor zoekmachine optimalisatie tijdens de ontwikkeling van onze nieuwe website is ons bijzonder goed bevallen. Oogst combineert een uitstekende kennis van alle onderdelen van SEO met gedrevenheid en is een prettige partner om mee samen te werken. Ik kan Oogst van harte aanbevelen.

Arnoud Witsel, Webmanager ONVZ Zorgverzekeraar

 

Een tweede stap is zorgen voor voldoende relevante teksten en andere content voor de belangrijkste thema’s. Een zoekwoorden onderzoek, onderdeel van SEO Content Strategie, geeft inzicht in het zoekgedrag van je doelgroep. Op basis van deze analyse kun je aan de slag met het optimaliseren van de interne linkstructuur en het produceren van SEO Copywriting en andere soorten content.

Een derde stap is het opbouwen van autoriteit en populariteit met Linkbuilding en link bait , een breed arsenaal aan technieken voor het verkrijgen van externe links.

SEO van Oogst

Redenen om te kiezen voor full service SEO van Oogst:

1. Ervaring in de meest uiteenlopende branches
3. Ervaring met vrijwel alle situaties: redesigns, nieuwe websites of herpositioneringen.
4. Integrale online benadering met een nadruk op resultaat en de best renderende keywords
5. Actieve kennisoverdracht. Ook om SEO aardigheden in-house te ontwikkelen.
6. We werken transparant en volgens de regels van zoekmachines.

We zetten SEO op een duurzame manier in. We houden rekening met de mogelijkheden en beperkingen die iedere organisatie kent. Naast adviseren voeren we ook uit en begeleiden tijdens de diverse optimalisatiefasen.

Oogst is lid in de Taskforce Search van het IAB en participeert actief in het opstellen van regels en standaarden voor onze branche.

Categorie:

  • Share this article with your friends:
  • Share with your friends:
Advies nodig? Neem contact op

NCOI-Gebouw_oogst SEO en SEA voor NCOI

Uitdaging: Bewaak de organische optimalisatie tijdens de ontwikkelfase van de nieuwe website en voorkom een dip in verkeer uit zoekmachines door de migratie voor zoekmachines te optimaliseren. Resultaat: Een technisch en inhoudelijk geoptimaliseerde website die achteraf nauwelijks meer gecorrigeerd hoefde te worden. De migratie heeft geen noemenswaardige dip in traffic of vindbaarheid opgeleverd.

Lees meer »
EMERCE_logo Hoe overleef je de Google Penguin update?

De meest recente update van het zoekalgoritme van Google is de Penguin update. Deze pakt webspam aan, maar kan ongewild zorgen dat ook jouw website daalt in de zoekresultaten. Wat kun je hier aan doen?

Lees meer »
Bad merchants Google gaat slechte webwinkels uit zoekresultaten weren

Malafide verkopers opgelet, Google komt eraan! Tijdens het SXSW 2013 evenement maakte Matt Cutts, hoofd van het Google Web SPAM team, bekend dat er nog dit jaar een update komt die slechte webwinkels uit de zoekresultaten zal verwijderen.

Lees meer »
panda penguin update Google update: van ondergedoken Panda tot killer-Penguin

Weken waarin webmasters met spanning hebben gewacht op de grootste Penguin ooit zijn voorbij. En in de komende dagen zal duidelijk worden wie de grote winnaars, en verliezers zijn van deze update.

Lees meer »
links Hoe werkt de Disavow tool én hoe moet je deze vooral niet gebruiken!

Met de Penguin 2.0 een paar weken achter ons is het tijd om te kijken naar de impact. Zowel in de VS als hier in Nederland zijn er amper grote verschuivingen waargenomen.

Lees meer »
Groei-wortels SEO in 2014: kies voor een duurzame strategie

SEO is in de afgelopen jaren, mede door de hulp van Google, geëvolueerd van een slim trucje naar een volwaardig onderdeel van de onlinestrategie. Dit betekent dat het ook de aandacht moet krijgen die het verdient.

Lees meer »
Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Regelmatig deelt Oogst actuele nieuwsartikelen en interessante ontwikkelingen uit de branche via de nieuwsbrief. Schrijf je nu in en blijf op de hoogte!